Självaste lördag

Sitter just nu hemma hos steraken själv. Hon visar just nu upp sin kamel.. Haha. Jag vet inte..

Jag, iina, Kim och hennes raggare gick ner på stan och käkade en himelsk god sallad på favvostället Cupido. Mycket gott! Senare gick vi vidare för att inhandla det viktigaste infö kvällen, nämligen alkohol och strumpbyxor. Ikväll blir det melodifestivalen och senare en skön kväll på vårat favvoställe Gillet. Jag hoppas och håller på Måns ikväll, hans låt är grym! Det återstår o se.

Nu ligger stekarn i sängen och smälter sina nudlar som hon slängt i sig på några minuter. Och jag fick smaka på direktinporterad ananas från Thailand. Sjuuuuuukligt gott! Det är pappa Tommy som har flugit hem.

Nu ska jag bege mig till systrarna sisters. Måste nog lägga på ett kol känner jag.

Kör hårt alla raggare där ute! Ikväll blir det rööööj.

Puss och kram från mig





The steeeaker herself.


Kommentarer
Postat av: Kim

steraken? Dags att läsa upp Svenskan på Komvux fågelfan? Haha btw, tack för den otrooooligt vackra bilden du lagt upp på mig, tack! Ses snart, då ska du få smisk på stjärten!!

2009-03-14 @ 18:57:50
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: jennika

HAHA, steraken!!!

2009-03-17 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0