RAMLÖSA - med smak av mango

Hey alla birds out there!
Jennifer har knallat till skolan. Jag sitter här. Musiken spelar på för fullt. Diskbärget på diskbänken stirrar på mig när jag sneglar i ögonvrån.   
Tänke bara en liten tanke på min kära pappa, jag saknar dig :) därför ska jag spela din favoritlåt. Jag har dåligt samvete för att jag aldrig är där.. en dag kanske det är för sent? Nej, skärpning på den!  

Igår hamnade jag och Jensa på kåren igen (stället vi var på förra onsdagen). Det var inte mycket folk men det blev en del dansande. Det slutade med att vi var 4 stycken i Jennifers säng på 120 cm. Haha! Konstigt nog vaknade jag upp ensam i morse, vad gjorde jag som skrämt iväg alla? sov med öppen mun kanske.  

Nu blir det dusch!  (Helt meningslöst inlägg egentligen, haha!).



Laaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0