Ny vecka - Nya tag

Nog för att det är ny vecka nu men det känns inte som att jag har sådär jättemycket för mig om dagarna nu. Imorgon har jag iofs fått ett jobbpass på mitt gamla jobb vilket skrapar säkert ihop några slantar. Jag försöker ta så mycket jobb jag bara kan nu så att Marbella kan bli av i sommar! På onsdag blir det nog stan' med Marlene, vi ska fixa lite inför surprisen ;) kommer bli en bra sådan. Torsdag blir det stan' igen för en fika med Sophie, det var länge sen vi sågs nu! Sen har vi även fredag som är bokad med Johanna, Jennifer & Sophie. Vi måste prata gamla USA minnen och käka middag tillsammans hemma hos Johanna, sedan blir det utgång!

Johanna, Sophie & Jennifer! Ska bli kul o se er igen!




Nu ska jag försöka dra med lillebrorsan ut på en joggingtur på spåret! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Ni brutalsteker ju varje helg för fanken!

2009-03-23 @ 18:29:43
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0