Som man bäddar får man ligga

Hejsan Hoppsan!

Jag, iina och Kaisa har precis kommit hem från en underbar promenad i solen (observera SOLEN) som för första gågen var framme och värmde riktigt gott. Är våren påväg tro? Vi tog oss ner till Cafét Fågelsongen för en lång, mysig fika. Skönt att ta det lite varsamt sådär dagen efter.

Igår blev det som sagt Melodifestivalen och utgång!
Min Måns gick tyvärr inte vidare och en otippad icke-favorit vann istället. Jag tror kanske att hon kan ha en bra chans sen, men nej, ingen favorit. Efter lite ilska men ett försök för förståelse gick vi ner till Gillet och körde gärnet! Ett nytt favorithak med grym stämning och musik enligt mig. Som vanligt blev det Platina efteråt.

Varsågod - smaka på gårdagen!

       
     
     

Nu ska vi köra myskväll! Vi ska fixa enchiladas och kolla på wipe out. 

Tack Heeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0