Mange & broder fluff

Nu sitter jag här med mina två mongolider till vänner. Tillsammans blir vi tre. 
Jag ber om ursäkt för att jag är seg på att uppdatera, det positiva i det är väl att jag vet att ni är här och kikar var eller varannan dag ;) 
I lördags natt var det dags för allas underbara Lydia att komma hem från Spanien. Jag och Marlene bestämde oss därför för att möta upp henne. Två halvsletna figurer med svart peruk och glajjer kliver in på Arlanda flygplats för att leta upp ankomsthallen. Några minuter senare kommer hon ut och kastar sig i mammas famn, hon har då ingen aning om att vi står och lurar bakom pelaren en bit bort. Vi smyger precis bakom en lång stund då de börjar gå mot garaget men ingen reaktion bakåt? trött eller vad. Till slut får hon syn på oss men det tar ett tag innan hon hajjar läget :D underbart var det! 

Hade dock håret utsläppt på denna bild men ack så snygga. Kl.02,00 ... 

Kommentarer
Postat av: marlene

Det va verkligen en värd kväll! Men du skulle tagit den "ryska hor" utstyrseln :P Love you guys!

2009-03-30 @ 19:13:13
URL: http://marlene.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Shit, betyder det här att min peruk har gått och blivit kändis?! Shit, shit, shit vad kul att den äntligen gör lite nytta här i världen!

2009-03-30 @ 21:46:45
Postat av: iina

Fan vad sköna ni är ;)

2009-03-30 @ 23:07:35
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0