Fullt upp!

Gó kväll allihopa!
Det blev ett kanonslut på Halmstad i fredags. Fullt drag på Mårten men lyckades inte riktigt med mitt uppdrag som jag hade tjatat om innan vi gick ut (men vi kör nya tag eller vad säger du Jensa?). Jag mådde helt okej dagen efter vilket man fick tacka för när man hade en låååång tågresa framför sig. Så var det med det! Jag planerar att åka och hälsa på er snart igen, hold on! (Ååh gud. Jag satt mitt emot en ganska ung pappa och hans lille son på säkert 1 år. Dom var så goa med varandra och det var det sötaste, finaste jag sett. Jag vill också ha..)

Idag har varit en riktigt rolig sådan! WOW! :) Åkte in på Tobias Karlssons danskurs inne i Stockholm i morse. Jag var lite skeptiskt över att jag var tvungen att åka in själv men jäklarns vad glad jag är att jag åkte! Vi körde Quickstep (tro mig, det är som det låter), Rumba (höfter, höfter, höfter) samt Paso doble. Han är otroligt duktig så lite stolt får man väl vara över att ha dansat med honom :) Jag tänker iallafall fortsätta nu så fort jag kikat upp allt! Ska slänga iväg ett mail till Tobias redan nu. 

Här har vi honom..



Jo! Jag hoppas på den här kroppen inom en snar framtid, haha! ;)





Klockan är 20:00. Tänkte att jag skulle se det nya programmet på 5:an..
Det verkar rätt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0