Regn, regn, åter regn.

Tack för det fina vädret. Har precis tagit en dusch för att få återuppleva de kalla vattnet som öser ner mot backen.

Vaknade upp hos Lydde vid 12 tiden idag, snacka om ångest. Jag som sa att jag skulle gå upp senast 10. Jaja, det blir inte alltid som man tänkt sig. Hon bjöd iallafall på en himla god frukost och lite Beck i bakgrunden. Sikken kombination.

Sitter och inväntar mamma. Ska på en visning av en lägenhet om en liten stund. Det snackas flytt här vilket är lite tråkigt. Trivs väldigt bra här uppe i Steninge. :)
Men men, nu tror jag inte att jag bor kvar hemma så länge till ändå så det blir inte min uppgift att avgöra.

Vi får se hur kvällen slutar..



Jag tror jag ska gå och skaffa mig ett par bågar faktiskt.. Snygging där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0