Heartache on the dancefloor

Vilken kväll det blev igår! :D
Träffade upp Lydde och Munther hemma hos Munther, där bjöds det på rosé som jag för övrigt spillde över hela Lyddes vita klädsel och soffan, samt lite på mattan. Vilken KLANT jag är! Jag betalar förstås kemtvätten om det blir så pass illa. 
Skit ska skit ha. 
Vi gick vidare ner till Corner för ytterligare lite mer alkohol. Träffade massa roligt folk där i vanlig ordning, bland annat grannen Linus. Det vad skitlänge sen :)
Linus och jag slutade upp på någon slags efterfest där grabbarna dansade hej vilt, det gillar vi.
Klockan halv 5 i morse fick jag vila mina trötta kinder mot kudden och sluta ögonen för en stund.

Det gör vi om Linus!
 
Ikväll blir det andra meloner. Ska hem till den här galningen för första gången i hans nya lya :)



Nog för att jag känner att alkoholen satt där den skulle igår så börjar jag ändå få tillbaka känslan på något konstigt sätt. Jag antar att kvällen kommer sluta upp med utgång vilket kan bli kul.
Ett försök att ta med kameran blir det också, jag känner att det är för lite bilder här. (Kan också bero på att laddaren till min kamera är borta (?) vilket gör att det är omöjligt att få på den. Då kan jag ju inte använda den?
Anyways,
det där får lösa sig på ett ellet annat.

Talk to you later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0