Fy skäms den som ger sig!

Jädrarns i min lilla låda - nu har bloggen dött. På rikitgt.
Men inte JAAAAG, jag lever så mycket det går faktiskt. Jag har haft fullt upp med allt man kan tänka sig.

Idag gick jag min sista dag som lära på jobbet. Det innebär att jag nu får börja jobba som flygplatskontrollant på riktigt! Jag var och hämtade "flygplatskontrollant-brickan" som ett bevis på att jag är färdig, det känns braaaaaaaaa.

I lördags blev det Grönan med Lydde, Marlene, Patrik och några fler.. Vi körde en liten reunion sen vi var på Six Flags i US förra året men en mildare variant. Trots att jag var galen då blev det inget åk i den nya Insane, kanske berodde det på att den gick sönder var tredje minut. FY!



Fick besök av Jonas i måndags.. Trots att vi mest bara hann med att sova fick jag min efterlängtade KICK.

Imorgon ska jag få sova! Jaaaaaaaaaaaaa... Behöver inte vakna av min Svenne Banan signal kl 05:00. Vad ska jag hitta på istället? Vi får se helt enkelt!

På återséende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0