Fire burnin'

Är i full gång redan! Har redan hunnit med att dammsuga... Ja, det var väl det egentligen. Haha.. Ska fortsätta fixa lite, behöver tvätta massa också!

Jag pratar med mamma över msn och det önskas att jag knallar upp till Ica och köper filmjölk (uähh.) Jag får väl göra det då, kan vara skönt med en liten promenix.

Senare ikväll ska jag en sväng till mormor & morfar. Alltid lika trevligt där ute.
Sen blir det hem och tagga inför kvällen.
OM det nu blir någonting.. ska nog försöka övertala mina kära vänner men det ser inte ljust ut just nu. 

Gratulerar alla studenter som springer ut i regnet idag :P Det var LÄTT den bästa dagen i mitt liv för tre år sen..


Haha, kom och tänka på min 20 års dag på tal om ingenting.. riktigt kul kväll.







Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jennika?! Tog du studenten för 3 år sen? Är det du eller jag som pundar?

2009-06-05 @ 21:54:02
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Jennika

Haha, shit! Det var bara två år sen.. jag tycker jag är mycket äldre än vad jag är.

2009-06-06 @ 13:10:17
Postat av: kiira

sååå himla knockren ikastning av lilla jennika

2009-06-06 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0