Dirty

Friday it is!
Jonas lämnade mig för några timmar sen, fick besök igår då vi bestämde oss för att laga lite käk och titta på nån film som gick på Tv. Det var så trevligt så.

Jag hade tänkt att åka in till stan idag (typ tredje dagen men har fortfarande inte gjort det), och det blev ingenting idag heller. Jag skulle behöva inhandla lite solskyddsfaktor osv inför resan.
Jag får ta det imorgon helt enkelt.

Sitter just nu i soffan och har tittat på Dirty Dancing. Jag kommer aldrig aldrig aldrig tröttna på den filmen! Typisk Jennika-film! Jag blir så arg på mig själv för att jag aldrig sätter igång igen. Men men, än är det icke försent!



I love it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0