Jobb är jag, jag är jobb

Tjipp!

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Fick gå lite tidigare idag vilket man oftast brukar få göra, de är så gulliga. Dagen har gått extremt fort och jag har inte alls fått ont i fötter eller ben som jag brukar. Vinkade lite åt musiksnillet Ludacris som gick förbi på eftermiddagen ;)



Anyways.. Ska krypa ner igen. Sista jobbdagen innan helgen imorgon, sen är det ledigt i några dagar.
Förresten, fick se mina efterlängtade busfrön Maya & Mattias i webbkameran igår.. Det var så jobbigt att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka, saknar de så mycket. Jag saknar hela fam Coakley..
Jag ska spara ihop pengar nu så jag kan boka en biljett till New Jersey inom kort..

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Kim

2009-07-09 @ 00:04:45
URL: http://kii
Postat av: Kim

Hm, den förra kommentaren blev lite kortfattad.. ;p!



Det jag ville säga var, jag hoppas du gav Ludacris slängkyssen du lovat ge från mig?

2009-07-09 @ 00:05:55
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Jennika

Oja! Jag hoppade på honom bakifrån och kysste honom från dig... Han blev en aning överraskad ;)

2009-07-09 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0