A cosy one-bedroom flat with a tiled stove

Jag överlevde gårdagen rätt bra. Jag tog första bästa tåg in till Uppsala för en härjad kväll på Framfickan med tjejerna och även Linus (jobbarkompis på Arlanda). Man börjar ju kunna sina rutiner nu och man vet oftast hur kvällen slutar så vi drog oss vidare mot Birjer Jarl i vanlig ordning. Väl inne var det kaos! Tusenmiljoner människor som skulle dit samma dag som vi. Till och med garderoben var full, så det var bara att hålla i sina saker.
Trycket lättade dock efter ett tag och vi fick slänga väskorna bakom disken.












iina snorkla på rätt bra imorse vill jag lova! :)
Och jag - piggare än någonsin!



Jag hade det riktigt mysigt.. Tack för en kul kväll! Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0