Saturday night

Herrejösses vilken dag! Det var ju rena rama självmordsförsöket att kliva upp 03:30 i morse för att sedan börja jobba. Tur att jag har en moster som är flygvärdinna och flyger på samma terminal som mig så jag fick skjuts i morse, sparade en del tid och ork på det. Timmarna gick fort och jag har skrattat så mycket idag så att magen tog stryk.

Efter jobbet bar det hem till mamsen som fyller år idag. Hela 44 år blir hon. Har haft släkten över, ätit gott och bara myst. Hon pyste just in till stan' för en utgång med tjejkompisarna, det kan hon gott roa sig med!

Mamma tog en smygis innan hon gick..


På med partypjucken


Det springer ett troll vid matbordet?


John såklart. Och morfar på ett litet hörn..


Melon rush


Min söta kusin, även kallad Vanessa


Vanessa tycker att elvispen låter för mycket..


Mamma vispar ändå..


Plockar smultron


Jag blev inte med på en enda bild, ovanligt? nja..

Mer än såhär blir det nog inte. Jag fick en släng av att jag skulle följa med in till stan' ikväll men backade i sista stund, är glad att jag höll mig hemma. Har bror här nu och myser framför Tv:n istället. Klokt val då jag ska jobba imorgon.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ser ut att ha varit en bra kväll!

2009-07-19 @ 02:17:37
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Marka

Ååå va stor hon börjar bli! Va ett tag sen jag såg lillpluttan!! Vi måste ses snart! Pusss

2009-07-19 @ 12:35:01
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad mys och gud vad stor Vanessa blivit! :)

Själv kom jag nyss hem från styrsö, varit med barnen, linnea och evelyn, myyys :) Har lite skvaller till dig :P



Jag fick komma hem idag till lilla Louise som bröt armen igår :( Stackarn..



PUSS

2009-07-19 @ 13:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0