Fredag hela veckan

Hallå alla stekare där ute.

Har precis mättat magen och sitter numera framför TVn. Nu kanske ni tänker att, men det är ju fredag? vad gör du hemma? Hehe, jag laddar upp inför morgondagens ståhej.

Jag och mor min har spenderat hela dagen i stan. Det har blivit en del shopping men för min del bara lite smink, ett par leggings liknande brallor, en kofta och ett par örhängen. Jag tog även tillfället i akt och klackade om två par skor. Jag fullkomligt skämdes när jag la upp dojjorna på disken. Skomakaren frågade vad sjutton jag trampat någonstans? Det är för mig lika obegripligt..
En öl och god lunch spenderades i eftermiddagssolen.

Hampus är här på storbesök också! :) En vän jag träffade när jag bodde i Usa som numera bor i Skåne. Vi har haft så jäkla kul och nu var det ungefär ett år sedan vi sågs. Det blir utgång tillsammans imorgon.

Lite fina minnen..

Jag och Hampan för ungefär ett år sen - en collagefest på Manhattan
(Det var drag i den öltunnan vill jag lova. Och det bästa av allt, den tog aldrig slut!)




Vackert



Starbucks - en trogen vän



Mina bustroll som jag längtar efter varje dag..





Mitt hus!



Sushi stod ofta på menyn



The Coakley's



Jag är såååå glad för mitt år där borta. Min familj gjorde det till det bästa <3

Hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: Marka

Åååå.. Du får inte lägga upp en massa bilder därifrån.. Nu längtar man tillbaka ju! :P Pussisar

2009-07-25 @ 00:46:16
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0