-.-

Bättre sent än aldrig heter det va?

Här är jag iallafall. Hoppas allt är bra med er, här är det fint! Ligger i sängen och lyssnar på gamla Backstreet Boys godingar, vad hände liksom? :D. Det har iallafall varit ledigt för min del idag, Jippie! Tog en minst sagt lång promenix med mamma tidigare idag runt till Steninge slott bl.a. Det är sååå fint där kom jag på nu.. hade aldrig riktigt gått ner till parken och vattnet förut men ack så fint. Där skulle man sitta med den man höll kär, inte sant?

En liten titt ner från trappan vid huset.. förlåt, slottet.


Från andra sidan..


Det blev lite film ikväll. Vi hyrde The hitcher och jag måste erkänna att jag hoppade till ett antal ggr i soffan. Annars var den som alla andra sånna där filmer, rätt förutsägbara. Jag ska iallafall aldrig plocka upp främlingar vid vägkanten något mer, den saken är klar!

Nu ska jag sova lite och njuta av ledigheten imorgon igen. Hoppas på bra väder så man kan få jobba på brännan som försvunnit för länge sen.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0