Sthlm

Igår spenderade vi eftermiddagen hemma hos Kim som sagt. Drog senare ner till Mats för lite sällskaps drickande, trevligt.
Vi tog tåget in till Stan för att sedan ut och skaka våra lurviga. Jag är ju inte jättebekant med Stockholms utehak (ännu) så vi hade inte riktigt bestämt vart vi skulle gå. 
Det blev tunnelbanan mot stureplan i väntan på Hampus och grabbarna och när vi klivit av känner jag plötsligt hur jag har något klet längst ner på ryggen, jag drar genast dit handen för att känna efter. Vågade jag ens tänka på vad det var? FY tusan vad äckligt, jag och kim höll på att kräkas! Någon hade alltså äcklat på mig! Jag fattar fortfarande inte hur eller var? Fridays fick bli min räddning då jag sprang ner till damrummet för att sedan dränka tröjan i vatten. Det hjälpte och jag tänkte inte mer på det. Vi tog oss några öl och lite käk sen var allt i full gång!



Haha, vilken skämt! USCH.

Grabbarna kom och vi gick till Spy Bar. Absolut ingen favorit och vi väljer nog något annat nästa gång. Halvkass musik och ganska trångt. Men ölen var ju god.

Klockan var slagen och det var dags att halta iväg till nattbussen med onda fötter och skavsår. Vi köpte med oss lite käk på vägen som vi kastade i oss på bussen. Att man alltid ska vara så hungrig när man varit ute och slirat?
Den otrevliga busschauffören gjorde att vi missade en hållplats och fick gå mycket längre än vad vi hade behövt, men ack så skönt det var att slänga sig på sängen sen. 

Kul kväll trots allt! Det gör vi om.



























Ja ni, ett ståhej som heter duga iallafall. Vi fick vara med om både det ena och det andra. Tack för en trevlig kväll!

Nu ska jag nog förflytta mig till Tvn och soffan. Imorgon blir det work.

Kommentarer
Postat av: Kim

Men alltså du! Måste du alltid välja dom mest osmickrande bilderna på mig? Jag hoppas att alla inser att det INTE är min mutta som syns på "naken"bilden.. Tur att du är du annars hade jag tagit mig en tripp till J-gatan 5 och gett dig en omgång!



Lek inte citron DU!



2009-07-26 @ 22:59:45
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Vi ser mus!

Mus, mus, mus...

2009-07-27 @ 12:07:35
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0