My bad

Åh jädrar vad illa med uppdatering här! Jag har jobbat, jobbat och jobbat de senaste dagarna och skyller därför på det. Man jobbar verkligen bara häst-pass på Arlanda och orkar inget annat än att sova när man kommer hem på kvällskvisten. Det bästa är iallafall att jag trivs så jäklarns bra med mitt gäng, de är verkligen superschyssta. Idag har vi bara pratat snusk, haha.

Såg att jag hade ett missat samtal från Manchester nyss.. så trevligt.
Ska man ringa upp kanske?



Jag ska sova nu så jag känner mig riktigt utvilad så återkommer jag med nåt roligt imorgon.

X

Kommentarer
Postat av: Maka

Nej det är ingen som är avis på vår resa.. Haha.. Jaa den nya bloggen känns renare på nåt sätt.. Jaa det va mycket trevligt igår! Det får vi definitivt göra om!! <3

2009-07-07 @ 18:41:56
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0