Living the dream?

Har precis packat en liten väska med kläder till imorgon. Som vanligt hade jag svårt att bestämma mig för vilka plagg som skulle följa med så det blev mer än nödvändigt. Jag kan inte packa.

Det har varit en del flighter på jobbet idag vilket innebär rätt mycket folk. Man träffar allt från snygga kostymnissar (..och vilka rumpor) till barnfamiljer som ska iväg och semestra. Regniga dagar som den här vill man ibland bara klä av sig uniformen och hoppa på flyget..
Ivääääääg så långt det bara går till sol och värme!

Jag har iallafall bestämt mig för att flytta utomlands om ett tag. Antingen tillbaka till USA, kanske flyttar jag in till Manhattan? Alternativt England (Manchester? ;) där jag ska träffa min blivande man och få små söta fotbollspojkar. Den brittiska accenten gör att jag smälter..



New York - Here I come..

Eller..



Mina framtida fotbollspojkar tillhörande snyggaste pappan i Manchester..

Haha, mina framtidsplaner är inte att leka med..
Jag kan inte riktigt bestämma mig?

Kommentarer
Postat av: iina

MANCHESTER!! Och jag följer med :D

2009-07-09 @ 23:39:10
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Kim

Stora planer Jenkan men för våran skull kan du väl ge fan i alltihopa och stanna hemma?

2009-07-10 @ 01:02:28
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaaa dram big ;) Du kan väl vänta två år på mig ^^ Fast Manchester kan du ta om ett år för då bor ju jag i Edingburgh, inte så långt ifrån ;) Snart ses vi!!

2009-07-10 @ 08:48:34
Postat av: Marlene!

Ååååå jag vill också flytta.. Jag flyttar till ett annat ställe så kan vi hälsa på varann! Pusss

2009-07-10 @ 16:22:57
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0