Jag säger inget, så har jag ingenting sagt

God kväll!

Klockan är lite drygt 10 över 12 och Jennika är inte nå vidare trött. Ska jobba imorgon men får en lite sovmorgon då jag börjar kl. 13:00.
Hade myskväll hos Marra igår med Lydde och Therese. Vi smuttade lite cider och spelade plump. Vi kvinnor har alltid varit mycket för kortspel ;) Kvällen slutade hemma hos Lydde med musik och fortsatt trevligt.

På fredag drar jag till Halmstad!  Ska träffa mina underbara vänner från Usa tiden. Träffar er så sällan så det ska bli grymt! Och Jennifer, I´ve missed you a lot! Hoppas på bra väder så vi kan köra lite schyssta uteserveringar och kanske lite Mårtenssons nostalgi?



Bättre än sådär blir inte inte ikväll. God natt och tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0