Grym kväll!

Har äntligen börjar piggna till lite efter gårdagen. Vi hade fantastiskt KUL!
Jag var ledig både idag och igår så jag kände att det var på tiden att vi hittade på nåt kul.. Träffade upp Kimpan för inhandling av en flaska Rose och vidare mot Uppsala. Vi satt igång med våran egna lilla "förfest" som för övrigt börjar bli lite av en tradition, eller hur Kim? skönt o se att du är gladare nu.
Vi mötte upp iina, kaisa och Kiira och drog oss mot Framfickan - Jag gillart'. Tanken var väl att inte gå vidare till Bj eftersom ekonomin inte tillåter men det gick bara inte att motså. När vi såg att kön var längre än polen var vi nära på att ge upp, men tackar vet jag Börge! Vi kom in snabbt och bra :)

Några bärs senare blev det efterhak hos några trevliga grabbar. Riktigt kul! Snåla inte med spontana kvällar, det är mitt tips!

Det blev såklart bananpizza tidigare idag, det liksom tillhör ju. Tur att jag ska ut och gå ikväll..

Jag är lite avis på din stjärt, Kim!


Rock n' Roll


Haha, med glimten i ögat. Där fick jag till det!


Söta fröken på framfickan


Kiira is smokin' hot!


Kim är sugen och tar sig en tugga..



Tack tjejer!

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack för alla otroligt vackra bilder på mig... Sucker! ;p

2009-07-16 @ 21:10:10
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Kim

Dessutom vore det konstigt om du inte var avis på min stjärt..

2009-07-17 @ 17:39:25
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0