Uppsala


Nu har jag precis pressat färdigt den sista apelsinen på Kims diskbänk.. Jag har fått slava ordentligt för dig idag - Väckarklocka, apelsinpress och rutskrapning. Men det är du värd ska jag tala om!
Jag kom just hem från en tokmysig men ganska galen gårdag. Älskade Kiira fyllde hela 22 år igår vilket firades med middag och trevligt sällskap på Platina. Jättemysig restaurang ha de där uppe. Tack för en lyckad kväll! 


          


Jag har sovit ca 4 timmar inatt och känner att ögonen går ihop på mig. Ska slänga in en tvätt i maskinen och börja packa väskan för Halmstad. Imorgon bär det av. Men först, lite sömn.


Kommentarer
Postat av: Kim

Om du tycker att jag förtjänar nypressad apelsinjuice och en skrapad ruta så tycker jag att du lika gärna kan bresa på lite mer och uppdatera din blogg lite oftare, för min skull?

2009-02-17 @ 23:39:05
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0