13:56

Jaha mina vänner! Igår var minst sagt en hektisk dag. Massa trassel osv sista dagen på jobbet..men det blev även en del goda nyheter. Coming up!
Jag och mamma tog morgonen till att promenera lite i det fina vädret vi har idag, vi kände att det var dags att röra lite på kropppen. Det enda var bara att man halkade varannat steg i och med att den förbaskade isen aldrig vill smälta! Hur som helst, vi kom hem utan brutna armar och ben, det tackar vi för. Ska verkligen försöka hålla igång nu!
För att inte vara alltför nyttig så blir det fest ikväll! Jag och några tjejer från gamla klassen tänker göra stan' ikväll! Antingen blir det Bj eller Platina gissar jag på. Vi får se vart alkoholen tar oss helt enkelt. Med lite tur träffar vi på the sisters and co ute i dimman.

Nu ska jag ta mig an garderoben hade jag tänkt. Har nämligen ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll.. det lär ta ett tag så det blir dags att börja nu. Man vill ju inte gå naken direkt? Jag och Kim har funderat på det där några ggr, undra om man kommer in naken på krogen? antingen blir de glatt överraskade eller också raka motsatsen! Man lär väl bli ihågkommen om inte annat. Haha.. men visst måste man väl få leka med tanken ibland.



Om inte annat kan man ju iallafall träna naken?

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ska vi köra en nakenentré nästan gång?

2009-02-23 @ 16:28:56
URL: http://kiim
Postat av: Anonym

så skulle de va..

2009-02-23 @ 16:29:32
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0