Bon vivant

Jag har glömt att dela med mig lite av lördagens festande. Galna vänner, martini + fruktsoda (en rätt så nyfunnen vän), high heels och krogrunda i Uppsala slutresulterade i en mycket bra kombination! Tack till dig Josie som körde oss in, därmed slapp vi hasa oss ner till tåget i snöstormen. Blev lite lätt överraskad av en fin syn väl inne på Platina också, den tackar vi för. Men tänk att vissa måste vara så svårfångade? I better work on that one. 

Kvällen i bilder:



Marlene & jag (Annika´s mun)



Agnes, fortfarande i fin form.



Jenny´s smokin' some..



Noomi, sweet as always.



Mix.



Absolut - if need be



Catwoman herself.



Jag kastades som vanligt in sist i bilen, halvlåg på motorhuven. (Skit ska skit ha)



Vad gör du Annika?



Töööörstig var bara förnamnet.



Nu får nog räcka för idag. Annars kan jag fortsätta hur länge som helst!

Tack för mig, leverpastej! (Som jag vet Kim hade sagt).

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hihihi... Den kvällen den kvällen... "Skit ska skit ha"

2009-06-17 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0