Dagens projekt

Gó kväll allihopa!
Idag är det måndag vilket innebar jobb i vanliga fall, icke idag. Kommer vara ledig ett bra tag framöver känner jag på mig, därför måste jag sysselsätta mig på bästa sätt. Ringde farmor idag och bestämde mig för att åka över. Hon lagade (som vanligt) bästa lunchen som gjorde mig mätt och belåten i min lilla mage. Vi åt kyckling gryta med ris, blåbärssoppa med grädde och skorpor till. Supergott! Vi bestämde oss för att gå igenom garderoben också vilket alltid är lika kul. Jag fick med mig en del hem, bla. en huge björnpäls som väger ton. Skitcool men vet inte riktigt om man får tillfälle att använda den. Den får nog hänga tills vidare ..










Veckan ser väl hyfsat lugn ut än sålänge. Har satt mig i en lite knepig sits på onsdag känner jag nu när jag tänker efter..(Woaaaah) Vi får väl helt enkelt se hur det går, jag återkommer..

Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: Kim

Meh, fick du bara ett par pälsar av din farmor?! Vad hände med porschen du skulle få när du kom hem från USA? Snålt!

2009-02-24 @ 23:02:31
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0