Tack, Flaggan!

Tack för det fina inlägget du skrev, flaggan! Det var en ganska bra summering av gårdagens händelser :) Att man alltid lyckas! Det var lite halvjobbigt i morse när man vaknade upp, letade rätt på kläderna och var tvungen att springa och låsa in sig på toaletten tills kusten var klar, alltså när jag kunde komma ut igen, Haha!
Jensa och jag var ner till stan en sväng nu på förmiddagen.. köpte lite grejer och käkade gott. Jag gillar halmstad, det är mysigt men ännu mysigare på sommarn.

Återigen delar vi med oss lite av gårdagens:


Hemma hos jeffe innan vi gick..


Miss Blue eyes.


Egon.


Söt Jeffe.


Hemma hos flaggan spårade vi ur genom att köra spelet Boxhead.
Skitkul!


Snygg eller? fåntratt.


Jennifer halsar rödvin, smarrigt det ser ut!


Förfest med trevligt sällskap.


Danne dansband & Alex myser tillsammans i soffan.


Flaggan, Jag & Bella. Jag ser ganska galen ut på det här kortet?


TjofadderittanlambO!


Haha, och vem är du? ingen aning om vem som är skyldig till det här
kortet..


Jennifer sitter och gör sina behov inne på damrummet.


Bananface.


Sschhyyyyyyyyyy. Jennifer efter några Jäger Redbull ;)


Sådärja. Nu orkar jag inte mer. Ska gå och lägga mig bredvid Jennifer i sängen nu (hon sover). Det kan vara bra att vila upp sig lite om man ska överleva kvällen som sakta smyger sig på. Vi ska först träffas och käka middag sen bär det nog av till ett skönt ställe, Gastons heter det.

Vi hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0