Good morning sunshine

Det är skönt att få sova länge! Sen när man vaknar till solsken och helt okej väder blir det ännu lite bättre. Har sovit som en prinsessa!
Har hoppat i mina mys-tofflor och tvättat ansiktet med de bästa produkterna som finns, nämligen Jan Marini. Finns för vanlig och lite problemhy och fungerar verkligen super. Jag köpte mina 3 flaskor på Ellipse Klinikken på Odengatan i Stockholm. Att rekommendera!



Nu är det dags för lite frulle och sen ska jag hasa mig iväg till jobbet.

Later!

Kommentarer
Postat av: Kiira Lindén

hej baby!

kul att du också har börjat skriva lite, blev nyfiken på vart du hittat skorna du har på bilderna?

puss puss

2009-02-19 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0