Mys

Ååååh, sitter här och verkligen suktar efter Julmust. Bara för det kom den på reklam på Tv också.. och jag har ingen hemmaaaaa!!

Jag får nöja mig med att suga på en skumtomte istället :)

Har precis kommit hem från en minst sagt iskall promenix från bussen. Näsan och kinderna är så kalla och röda att det ser ut som jag har solat solaruim, haha. Det är lite mysigt sådär med rosiga kinder, ser fräscht ut!

 

Ikväll har jag haft myskväll med iina och Lydde. Det blev en shoppingtur på Willys för lite inhandling av tacos, supergott! Det blir ju en del prat om allt möjligt (!) när jag är med iina, men jag tror Lydde stod ut ikväll!
Fick även prova en klänning jag hade tänkt låna på nyårsafton (nu när planerna äntligen är spikade), en lila sådan med en mycket urringad rygg. Kanonfint! Vi får se hur det blir..




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0