Julmys

Har sovit en stund på soffan och återhämtat mig från gårdagens julfirande. Vi blev inte så många i år då alla är på olika håll men hade riktigt mysigt ändå.

Första julmaten för i år också, hur gott som helst :)

Jag tror jag åt lite för mycket också och vaknade av att jag mådde riktigt dåligt (!) inatt runt halv 4.. usch.

 

Har iallafall återhämtat mig nu och ikväll väntas partaj så det står härliga till. Juldagen har blivit en riktig partydag de senaste åren. Eller har det varit så ett tag?



Mamma fixar..


Stackars gris, men rätt gott.





Mamma och Jag efter en mojito?



Min snygga outfit för kvällen


Haha, granen är sne ut och Jimmy ser riktigt road ut..


Morfar öppnar med spänning?


Lite fina paket


Hmmm.. vad kan det vara?


Jaha, en Spagettislev - HAHA!


Dags att gör sig i ordning om man ska hinna.

Hörs senare vet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0