Dress

Hej på er.

Det har varit en kaosartad kväll på jobbet.. det märks att det börjar bli jul. Tror att det är sånna kvällar jag har att vänta mig i helgen nu. Ska bli skönt att jobba lite och slippa allt annat runt om. Speciellt inte några ute och ränna kvällar.

Jag såg ett litet videoklipp från iinas modevisning idag som hon var så nervig över, det såg ut att slyta på galant! Är stolt över dig :) Hoppas jag kan komma på nästa.

 



Den här fina nyårsblåsan är hennes nuvarande projekt, inte riktigt klar men på G.
Jag älskar den!

Jag läggar allt i dina händer sen när du ger dig på min, det kommer bli superfint!

Nu blir det sista avsnittet av mammas pojkar som jag missade ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0