sum up

Läste Kims blogg nyss och kan inte annat än att hålla med. Hur i all världen kunde det sista avsnittet av Desperate Housewives sluta upp i such a katastrof? Jag kommer ju aldrig kunna hålla mig till våren kommer och fortsättning kommer..
Vad hände?

Som jag mämnde så hade vi en go helg!

Lite bilder från kalaset kommer här:


Några trötta faces med Idol och fredagsmys..


Erik och Tove


Choklad, Cider, Glögg och lussebullar blev det.


En mysig sväng ner på stan'


Emilia på hugget..


Jag och min andra hälft

När lördagen och det planerade partajandet närmade sig såg det mer ut såhär:

 
Klara, Emelie & Johanna


Emelie, Johanna (fokuserar på sången) & Jag


Singstar - Absolut!


Jag tog mig an några toner själv faktiskt.


"Å Klaaaaaaaraaa, Kom uuuut Ikväll...."




Emilia & Johanna grejar med middag


The resault - Supergott!


Jag & Persiko-Emelie



Väl ute på krogen:


Haha, någon slags "Jensa betalar" pose..


Snyggingar

Johanna VS Jennifer


PUSS

Fin Emelie



Mina fina tjejer, tack för en grym helg!

Vi har lovat varandra en till Reunion snart. Kanske blir det uppe i Boden hos Emelie? Jag har ju dels kommit på att det är en Norrlänning jag vill gifta mig med, så det vore inte helt av stapeln.

Vi får se när det närmar sig. Sophie, då ska du bannemig vara med!


.. Och tack till dig förstås, Alexander. Tack för lånet av din mysiga lägenhet :)



Hej!


Kommentarer
Postat av: Emilia

hej hallå! har kim stackars blogg vaknat till liv igen, på samma dress? din klänning är grymt snygg, var har du hittat den? puss!

2009-12-09 @ 08:20:44
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0