@ KC - the place to be

Gårdagen bjöd ju på en del festligheter igen.. Lydde's "birthday party". 


Meningen var att ta det rätt lugnt men när Lydde sköter spakarna är det svårt!
Hade riktigt riktigt kul igår. Förfest hos Lydde med en massa roligt folk och sedan vidare ut. Det är de spontana kvällarna som är i världsklass har jag upptäckt på senare dagar.

Birtdaygiiiiiirl



I och med att jag hade jobbat igårkväll kom jag lite senare. Folket var redan i full gång!
(Fint folk kommer sent, eller hur är det?)


Present till Lydde


Skål och välkommen


Erika som jag inte träffat på 2 år, här med hennes engelsktalande grabb..


Kåtblicken, om Lydia själv får kvälja. Förlåt..välja.


Söt noompi


Söt som sin syster


Lydia and the gangsta ;)


2 crazy kids


Syskonkärlek minsann..


Mina fantastiska vänner, Kärlek


"Mingel i köket"

 


Det dansades merengue i vardagsrummet..
"Man bara gungar fram och tillbaka mot varanda" fick jag lära mig av dansexperten Lydia.


Kärleksparet, giftemål om 5 år tydligen :)


Kärlekspar nr.2


Kärlekspar nr.3 Haha, detta är ett skämt dock.
Vi tog bilden för att skrämma livet ur mamma Lundgren.


Kärlekspar nr.4


Gosigaste!


Prtychicks, men varför ser jag gravid ut?


Det dök upp en ny kompis på nästa kort..


Fredrik & Lydde


M L T, mina hjältar


Schnyggingar


Lydde & sosso


Här är Lydia inne på sin.. 5:e drink?


Skön bild :)

Jo, en helt OK kväll alltså!

Nu ska jag fortsätta med julpyntet!


















Kommentarer
Postat av: marka

Du är min hjälte ;)

2009-12-14 @ 15:50:44
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0