20 dec

Efter regn kommer sol..

Jo som sagt, der har varit så grymt skönt att man har lyckats hålla sig hemma hela helgen. Jag har jobbat och tjänat in en hel del till semesterkassan. Inte det minsta bakis heller :)
Det har blivit rätt mkt på senaste..

Jag och mamma passade på att stiga upp tidigt i morse för lite julbak innan det var dags för jobb!
Det var så länge sen, och så gott!!



Riktig julstäming med massa snö och mys utanför fönstret..



Vi gjorde kanske världens godaste lussebullar..
Special edition



Jag har visst inte presterat mitt bästa när det gäller rullningen ser jag.

Testade även på att göra en Cheesecake med pepparkaka och choklad när jag ändå höll låda. Om jag får gissa är den riktigt god! Har dock inte smakat än..

 



Den står numera i frysen och väntar..


Dags att återgå till mitt!

Sov gott på er.


Kommentarer
Postat av: Marre!

Va duktig du är och bakar!

2009-12-21 @ 09:13:18
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0