Rött är sött

Klockan har passerat 23:00 och jag har hoppat isäng. Jag har som sagt spenderat helgen hos pappa och bara haft det bra. Igår var det kräftskiva nere i en liten loge som grannarna brukar hålla varje år. Har varit där ända sedan jag var liten. Det blev både det ena och det andra igår vill jag lova. Brorsan ramlade och slog upp ett jack i huvudet på sentimmarna där och fick då för sig att knalla hemåt. (Det är rätt långt och vägen är omringad av skog). TUR att han svarade på mobilen när jag ringde, det var bara att gå tillbaka. Där kom han stackarn med blod rinnandes från huvudet men med ett leende som var större än när han gick. Där kände jag att det började närma sig sitt slut så vi begav oss hemåt.  





pappa med hans Marie



Ser blek ut? kunde inte ha varit vätskebrist iallafall..



Lillebror var med en stund



Att älgen blev blå när ölen var kall tyckte jag var asballt. Igår iallafall..



Jag fick i mig några stycken, helt ok faktiskt



Bror & Jag fortfarande i skick!



Kameran åker tur nog alltid med när jag är ute och härjar, min några bra bilder blir det oftast inte. Kul hade vi iallafall.

Imogon är man åter på jobbet. Jag får sovmorgon så man kanske inte ska klaga. Ska försöka blunda nu, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marka

Hihi verkar som en rolig helg :D

2009-08-10 @ 10:09:31
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0