Lite tråkigt sådär..

God morgon, sovit gott?
- Det har jag!

Har precis druckit ett glad juice och mer blev det inte. Sappar lite mellan ZTV och MTV för lite bra musik såhär på morgonen men dom suger ju verkligen, haha. Känner inte igen en enda låt. 

Knyckte lite tidsfördriv av Noomi..

Senaste sms:et i inkorgen:
"Ok.. Hörs imorgon, lovar att vara lika gullig då :) sov gott nu." - Börge

Första sms:et i inkorgen:
"Fattar inget å du gör mig orolig när du säger att ngt hänt, visa lite respekt å ring upp på jag kan sOva" - Alex

Sms nr 10 (bakåt från senaste sms:et i inkorgen):
"Ring mig sen hjärtat! Vill höra om din helg med dopet och allt, du lät lite trött igår :) läste på bajsmaddes dagbok att hon hade det lite jobbigt. Puss!!" - Jennifer

Sms nr 20 i inkorgen:
"Ere så :) Vad ska du göra åt saken då?" - Babak

Sms nr 30 i inkorgen:
"Jag har redan varit med om ditt bästa humör, dels på Orange och dels i kön till Seven.." - Anton

Sms nr 50 i inkorgen:
"Morning, I called u last night but u must of been busy! Hope ut ok 2day" - George

Kul va :) Jag tänkte hoppa in i duschen innan jag beger mig mot Arlanda och säkerthetskontrollen. Ska bli spännande och se om det händer något spännande idag.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0