Fröken Depp

God (morgon!)
Haha, var det någon som var deprimerad igår eller?

Jag vet inte riktigt vart allt depp kom ifrån, och att jag var ensammast i världen bara för att mamma inte hade kommit hem när jag kom hem. Så det kan bli..

Sitter och kikar på bakom kulisseran av Sommaren med Göran. Jag skrattar bara jag tänker på den. Vilken jäkla rolig film! Ni som inte sett den, se den. Jag ska nog se den igen.



Ikväll ska det knäppas bilder. Vet inte riktigt om jag är i form för det men det märker vi..



Nu blir det O´boy, det brukar få mig att komma igång.




Kommentarer
Postat av: marka

klart det får dig att komma igång :D riktigt trevlig kväll!! snart kommer väl du inramlandes,, pusss

2009-08-23 @ 01:50:01
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0