Sthlm

God kväll alla glada! Det kryper fula småkryp på skärmen, undra om det kan vara för att dörren stått öppen? är ute hos pappa på landet en sväng. Jobbade till 21:00 ikväll och sedan tog jag bussen ut hit för lite god mat och umgås. Det blir inte alltför ofta numera.. men det är skönt att komma hit ut till tystnaden och lugnet. När jag klev av bussen ikväll fick jag den där känslan jag hade när jag var mindre. När jag och Kim tog våra nattliga promenixer ute på grusvägarna och vi visste inte vart vi skulle.. men vi hade alltid lika kul. Jag får nästan en klump i halsen när jag tänker på det, tiden är liksom förbi..

Igår tog vi en sväng in till Skansen och Djurgården.



Där hade man ju inte varit sen man var liten.
Stockholm är verkligen sjukt vackert på Sommaren.





Det blev familjen och lilltösen Vanessa. Det är verkligen krävande med småbarn märker man när det gått en hel dag. Hit och dit, upp och ner överallt! Men hon är bra go min kusin :) Lydia följde även med och livade upp stämingen en aning.

Bröderna fluff



Lillfia




Imorgon blir det jobb igen. Ska nog passa på att sova nu så man kan gå upp och njuta lite av solen imorgon.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Kim

Det var tider det!

2009-08-06 @ 20:41:17
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0