Long time no talk

Hej

Det var inte igår man var här, har jag fått höra iallafall? Vi diskuterade det igår nämligen, att gör det verkligen så mkt om man inte uppdaterar på några dagar? Kaisa och jag tyckte att det gav lite mer spänning om man drar ut på det, bloggnördarna Kim och iina tyckte det var rena skämtet! Nejdu, uppdatera minst 3 ggr om dagen!

Jag har ju som sagt åkt på en sväng av feber och lite annat tråkigt, så har legat i sängen och även hoppat jobbet denna helg. Skönt för nu är jag frisk! Kim fyller ju som bekant år nu den 19:e augusti så hon smygfirades i lördags med lite middag och gifts.

 

Klänningen ovan har iina sytt som Kim velat ha den. Snacka om att kvinnan har talang. Jag vill också ha en när jag fyller år! :)



Såhär såg den ut på.



Kim fick lite underkläder och annat sånt, tanken var att hon skulle ragga på stort i lördags kväll, om hon lyckades talar jag inte om..



Min fina Barbie. Barbie ska Barbie ha!

Ja, snart är det även min tur. August 31st smäller det. Jag har inte riktigt planerat ngt men det finns väl en del man skulle kunna hitta på. Det gäller att få till det när alla kan dock. Jag funderade på om vi alla skulle dra på kryssning, det är ju alltid (törs jag säga) lika lyckat. Men sen tänkte jag efter och det brukar ju ofta bli så till slut att alla faller åt olika håll och någon går och däckar i hytten vilket inte är så kul.. Nej, det får bli ngt annat.

Jag funderar på att gå ut och promenixa en sväng, men fundera duger inte!
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0