En kväll på hemmaplan

Woooaaaaaa. Jag är TRÖTT! :)
Det är med egen vilja alltså.. jag valde att spendera timmarna i natt någon annanstans än hemma i sängen. Jag åkte över till Marlene och Patrik igår kväll för lite snack och några cider. Lydde, Noomi och några fler dök lite senare, då blev det genast tankar på utgång. Det blev det också. På hemmaplan dessutom, Garage och en sväng på Corner. Efter en trevlig kväll fick man skjuts på cykel genom Märstas gator och en kopp té under infravärme på uteplats efter det - Sweet.
 
Tyvärr bjuder jag inte på några bilder från gårdagen då det bara var katastrofbilder.



Systrarna snygg, Marlene & Noomi



Marra gillar Jääääger

Jag ska packa ner mig under täcket nu och sova. Ska upp klockan 04:30 så jag tyckte det kunde vara en bra idé. Jobbar 07-19 imorgon och på tisdag, YES!

Sov gott med er.

Kommentarer
Postat av: Marka

Åååå det e ju kortet från GÄLLIVARE! ååå va vi ska dit i år igen!! Love you!!

2009-08-23 @ 22:05:34
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill se bilderna ändå :D haha

tänker bara på lilla kinesen som försvann!

2009-08-24 @ 22:31:31
URL: http://noomilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0