De tre vännerna och Lydia

"Snackar ni skit om mig för att jag har med mig ombyte?!" 
Så löd citatet en helt vanlig dag med Marka och Klamydia på stranden, haha! Tack för det fina vädret vi fick igår. Det blev bad i Rosersberg och en tripp till Sigtuna för lite käk och glass i solen.

Marlenes söta kisse Biffen Jr. (Läppar?)



Katt nr.2



Här har vi pappa Biffen



På väg till Sigtuna



Minigolf blev det inte denna gång..



Jag och min vän Erik



Man blir som man umgås sägs det..



Vackert



En tripp till båthamnen



En del var riktigt stekiga..



.. andra inte.



Lydde hittade något som föll henne i smaken



Ett måste på duken i sommar



Lexington



Några kalla i solen



En blå himmel




Jag är snart tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Kim

Sweeet day sweeetie!

2009-08-04 @ 18:45:13
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Marka

Det va en riktigt trevlig dag! Fina bilder!

2009-08-04 @ 22:51:26
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0