David Guetta feat Akon

Weeeeey! Äntligen lördag. Vaknade upp hos Systrarna i en säng och ett rum som var 100 grader varmt. Shit vad jag höll på att dö. Men man ska inte klaga nu när solen är här.
Igår blev det dans på BJ. Vi hade gjort klart för oss att inte gå ut denna gång utan kanske bara gå till parken och lyssna på lite reggea från festivalen. Nej, så blev det ju såklart inte.

Snyggare bild på mig än såhär blev det inte.



Tre vilda på väg till Birjer..



Mina schnyggingar



Nej hörrninini, det här duger inte. Det måste handlas och fixas nu, nämligen kräftskiva ikväll! Ska bli rikitgt kul. Kräftor är ingen favorit direkt men jag får tvinga i mig några stycken så ser det bra ut. 

                         

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0