Dags för sömn

Det känns som om det var länge sen man fick den där perfekta sömnen. Man vaknar i lagom tid och känner sig alldeles utvilad! Den ska jag ha inatt! Är så trött efter gårdagen men vi hade riktigt kul. Tack för det mina vänner!

Imorgon ska det bakas tårta. Det är visst någon som fyller år? :P Jo, imorgon har jag levt i exakt 21 år.. det är tur att man blir vackrare med åren. Den enda fördelen jag kan komma på nu är ju att om jag åker över till Usa så kan jag lämna falsk-leget hemma i fortsättningen! Annars blir det väl som vanligt.



På den här tiden var man inte så kaxig. Korta ben hade jag också!

Natti natii..


Kommentarer
Postat av: Rickelito

Grattis på födelsedagen!

2009-08-31 @ 14:24:48
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Sussilull

Låt mig gratulera på födelsedagen Jennika :)

Hoppas den varit dunder&brak!

Följer gärna med och firar i helgen? :D

2009-08-31 @ 20:31:14
URL: http://famousgrouse.blogg.seG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0