Corner

Igår blev det en Jennikaiina-dag! Jag fick sällskap ner till centrum för lite ärenden jag skulle uträtta. (Observera uträtta). Jag var helt slut när jag cyklat upp för den långa backen med alla kassar på styret, vingligt vill jag lova.
Middagen jag lagade åt mamma blev väl sådär förresten. Jag kan ganska mycket men mat, det vill sig inte nånstans! Stackars min blivande man.. 



Det blir väl kanske det här stuket i framtiden då? Inte mig emot! 

Tillbaka till gårdagen.. Jag och iina bestämde oss för att gå ner till den lokala puben här i Märsta, det var meningen att det skulle bli Uppsala men det gick inte riktigt så långt.. Vi fick kort och gott trevligt sällskap och några öl där istället. Helt okej att gå ner dit sådär ibland om man vill snacka lite skit och bara umgås. Det gillar ju jag.



"My next wife"



Min sköna arbetskollega Alan kom ner också, riktig prisse!



Söta Pokémonfröken iina

Jag måste pysa nu mina vänner! Det blir Bio med Göran om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0