Coakley

Ringde precis ett samtal till Usa. Mest för att gratulera Cia (min värdmamma) som fyller år idag!



Grattis!!

Fick dock inget svar då jag vet att hon jobbar, klockan är ju trots allt inte så mycket där borta. Om jag ska lyckas tajma samtalet tills hon kommit hem kommer jag få stanna uppe till midnatt, så en annan dag. Vi pratar ju om att jag ska åka ner och hälsa på i November.. lagom till Mayas födelsedag och allt. Vi får se om jag lyckas få ihop tillräckligt med pengar, annars får det bli i vår.
Anyways, istället för Cia så möttes jag av två andra glada gullskruttar på andra sidan telefonen. Maya och Mattias!! Det känns skönt att få prata med dem ibland, plus att jag vet att de fortfarande kommer ihåg mig!

Mina gosetussar

 
Maya                               Mattias







 



 



JAG SAKNAR ER!      

Måste tänka på annat en stund. Ska nog sätta på en film som jag kan somna till. Imorgon är jag ledig, då ska det hämtas bil, träffa Lydde och åka in till Uppsala för lite öl med Per.

Kommentarer
Postat av: marka

Så grymt söta! Synd att man aldrig hann träffa dom..

2009-08-30 @ 23:02:19
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0