Vem ska man egentligen lita på?

Kim din jävel! Det var alltså du och din kära karl som ringde mig 511 ggr igår... HAHA! Jag har nu fått veta att ni planerat ut det råaste april skämtet på mycket länge.. och stackars Kaisa fick ta den istället! Gulligt att få ett Gonorré samtal mitt på dagen sådär. Det enda skämtet jag gick på igår var från min kära vän Anton. Samtalet gick till ungefär såhär:

- Har du hört att Kungen fick en hjärtattack i natt?
- VAAH? Näe... stackarn?
- Mmm, har du inte läst tidningarna?
- Neej, det måste jag göra! Det kommer ju bli värtsa kallabaliken nu ju!

Hahaaaaaaaa, LURAD!

Visst är det väl tur att vi har en dag som 1:a April... den enda dagen det är riktigt okej att luras så öronen blir blå. Konstogt att alla människor blir dummare än vanligt just den dagen bara?


För er som inte vet drog jag med mig iina in till Stockholm igår kväll! :) Vi träffade upp lite skönt sällskap och körde lite barrunda. Det blev både fjortis-hak och hårdrockare som svängde med sina långa, svarta hår. En kul kväll med variation!
Dessutom var det supersmidigt med nattbussen hem, den körde oss ända till BURE! Vi som hade räknat med en nattpromenad från stationen.

Snart blir det jobb på det här. Ska åka upp och jobba kl 17- 22 idag. Fint med lite cash sådär!

Pussmedkram

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha fan ta dig att du inte svarade, det hade ju varit så fruktansvärt kul att höra din oroliga röst! hahaha

2009-04-02 @ 20:37:15
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: iina

Thanks babe ännu en gång för en super trevlig kväll! Det där gör vi om när kassan är loaded av en massa pengar. ;)

2009-04-03 @ 00:13:05
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0