Rosa nagellack och halvtaskig Dj

Med rosa nagellack och en halvtask till Dj fick vi ändå Märsta att gunga igår.. Jag och iina klämde till med återigen en spontan kväll med vitt vin och puben Corner som efterföljare. Man vet ju vad man har att vänta på det där stället. Är du mellan 40-60 och söker kärleken? gå till Corner. Ja, jag lyckades också! Fick ragg på någon man i medelåldern 55 (?) från Italien (?) med grått, krulligt hår som gärna hade velat ha mitt nummer, men dum som jag var tackade jag nej :P
Hur som helst, träffade David som för övrigt gjorde kvällen bra. Det var ett tag sedan man såg den lilla gossen men det är alltid lika trevligt. Vi slutade upp på Märstas enda danshak, Kc. Trevlig kväll blev det!



Det var tänkt att jag skulle följa med mor min in till Stockholm idag för lite shopping men avbokade med ett sms tidigt i morse. Det fick bli en annan dag. Dumt att ta risker?
Istället blev det en brakfrukost hos Lindén.. vi gick upp till Ica för att inhandla lite färska frallor, potatissallad och påskmust. Det blev en fin kombination!

Nu ska jag bara kasta mig i sängen en stund. Kan behöva det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0