Mysdag

Kiira har äntligen kommit hem till gamla Märsta på besök vilket gjorde att jag såklart åkte ner till fam. Lindén med en jädra fart. Vi har inte gjort något speciellt alls, mest bara tagit igen det vi har missat.. Vi försökte även planera lite inför valborg som komma skall men kom fram till att det kanske är dumt att planera för mycket. Det blir iallafall Uppsala och massa god dricka i slottsparken? stadsparken? anyways, det lär vara proppat överallt!


Iina & Kiiras fina mimmi-rosett de utsmyckade mig med. Jag önskade mig Elin Klings fina dock-lockar men det där var ju också en variant :)




Imorgon blir det träning i form av innebandy... känner att jag måste vila upp mig nu!

Sleep tight .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0