I mig finns en annan

Hejsan hoppsan! Sitter här i min ensamhet och funderar.... funderar, funderar, funderar.. kommer ingen vart.
Efter att ha blivit lämnad ensam i min säng i morse fortsatte jag sova lite halvdåligt i ungefär 3 timmar till. Jag vaknade upp med sjukt ont i foten (finns en klantig förklaring till varför som jag inte vill dela med mig av). Iina ringde och meddelade att det var sjukt fint väder så vi bestämde oss för lite solning på balkongen. Årets första dag i bara bikini! Det blev cykeln ner till C för en glass också, den springer vi bort imorgon - ingen panik!








Det ryktas om att det blir IINA JENNIKA KIM time imorogn, HÄRLIGT! Det var inte bara lite på tiden. I need to get some sleep om jag ska orka med dom takterna imorgon.

Harebrahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0