Flås

Jag är så gott som död nu.. Har inte gjort annat än o svettats idag! Jag och mamma började morgonen med 6 km i spåret och på det har vi cyklat runt hela Märsta typ 10 ggr.. Upp och ner - ner och upp! Har jag inte förlorat minst 1 miljon kalorier idag, då vet jag inte..



Ikväll blir det andra takter däremot! Vi ska hem till Jossan ikväll som har fyllt år! Det ska ju firas såklart.. jag känner min inte sådär jätte på topp just nu men det lär väl vända.. Det är ju mig vi talar om trots allt!
Jag ska ta o sätta lite fart nu så man hinner med allt! Middag coming up!

Jo förresten Rickard, såg din väska du hade fyndat så fint där.. vilket kap! ;) Om inte Kim vill gå med dig sen när du har den hängandes över axeln så kan jag ställa upp! Haha..

Ha en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Tack för stödet! Det är krig nu ;)

2009-04-19 @ 10:33:24
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0